دوره تربیت مربی جریان‌شناسی مذاهب اسلامی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4197444
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

دوره تربیت مربی جریان‌شناسی مذاهب اسلامی در گلستان برگزار شد

دوره تربیت مربی جریان‌شناسی مذاهب اسلامی ویژه طلاب، مبلغان و اساتید حوزه علمیه استان گلستان با حضور اساتید کشور و مسئولان استانی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد کوثری مدیر گروه علمی امت و تمدن پژوهشکده باقرالعلوم(ع)به گزارش ایکنا از گلستان، دوره تربیت مربی جریان‌شناسی مذاهب اسلامی ویژه طلاب، مبلغان و اساتید حوزه علمیه استان گلستان روز گذشته، 12 بهمن ماه با حضور اساتید کشوری در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد کوثری، مدیر گروه علمی امت و تمدن پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه همه افراد با هر تریبون و جایگاهی که دارند باید مردم را به انتخابات دعوت کنند، گفت: دعوت به انتخابات یک امر به معروف است.

مدیر گروه علمی امت و تمدن پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مانور دشمنان اسلام و انقلاب روی مسئله انتخابات برای شرکت نکردن مردم نشان از اهمیت انتخابات داشته، لذا در مقابله با آنان باید به جهاد تبیین بپردازیم.

حجت‌الاسلام کوثری با بیان اینکه مخالفت با انتخابات به منزله مخالفت با جمهوری اسلامی است، گفت: بر همگان واجب است تا با روایتگری درست در فضای حقیقی و مجازی به جهاد تبیین پرداخته و برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

گفتنی است، در این دوره که در چهار کارگروه جریان‌شناسی شیعه، جریان‌شناسی اهل سنت، جریانات تکفیری و نهضت‌های اسلامی به‌صورت یک روزه برگزار شد، بیش از 30 نفر از طلاب سطح دو به بالا حضور یافتند.

 

انتهای پیام
captcha